VdC's Blog

Welkom op VdC's Blog, Hier kun je alle nieuws over The VdC Organization lezen, alsook de nieuwste interieur trends, tips en tricks in de logistiek en weetjes over onze trouwste viervoeters.

door Chris Van De Catsije 11 juli 2024

Algemene VOORWAARDEN: The VdC Training Center (By The VdC Organization)

ARTIKEL 1: Offertes zijn 5 werkdagen geldig, de termijn begint vanaf de offertedatum, na verstrijken van de termijn is de offerte niet meer geldig en vervallen alle prijzen. Offertes zijn pas bindend na ondertekening van de zaakvoerder. Alle facturen zijn contant betaalbaar op onze maatschappelijke zetel, of via overschrijving op rekeningnummer (zie factuur). Aangestelde zijn niet bevoegd om betalingen te ontvangen. Bij niet betaling op de vervaldag is de klant van rechtswege en zonder ingebrekestelling een intrest verschuldigd van 10 % op jaarbasis. Bij niet betaling binnen de 14 kalenderdagen na factuurdatum is de klant bovendien een schadevergoeding van 10 % op het totale factuurbedrag verschuldigd en dit van rechtswege en zonder ingebrekestelling.

ARTIKEL 2: De klant is verantwoordelijk om de nodige vergunningen en verzekeringen. De Klant is verantwoordelijk voor het ontruimen van de werkplek voor aanvang der werken zodat de werkzaamheden zonder hinder uitgevoerd kunnen worden. Klant is tevens verantwoordelijk voor het verwijderen en terdege afschermen van zijn eigen goederen, derhalve zal The Vdc Organization niet verantwoordelijk gesteld kunnen worden voor het beschadigen of verlies van goederen van de klant. De klant moet ter aller tijde aanwezig zijn tijdens het trainen en of verzorgen van de dieren en zal alle voer, medicatie en tuigen voorzien alsook alle informatie voorzien voor het toedienen van voer en medicatie, anders zal het project niet kunnen doorgaan en zal een later tijdstip afgesproken worden.

ARTIKEL 3: De begin- en einddata van het project worden enkel ten titel van inlichting vermeld. Overschrijding ervan kan nooit aanleiding geven tot ontbinding van de overeenkomst, schadevergoeding of een andere aanspraak.

ARTIKEL 4: De klant moet zichtbare gebreken inroepen binnen de 8 kalenderdagen na geleverde diensten. Onze aansprakelijkheid is in dit kader enkel beperkt tot leveren van eventuele extra diensten met uitsluiting van alle kosten of schadevergoeding. Verborgen gebreken moeten onmiddellijk of minstens binnen zeer korte tijd na de ontdekking worden ingeroepen op straffe en verval en de aangifte moet met een gedetailleerde klacht gebeuren. Wij zijn voortdurend bezig met de verbetering van onze kwaliteit daarom wordt er dagelijks een status opgemaakt van de vordering en eventuele opmerkingen van de geleverde werken, welke door beide partijen dagelijks ondertekend wordt voor akkoord.

 ARTIKEL 5: Weigert de klant de diensten of kan het project door zijn toedoen niet of gedeeltelijk worden uitgevoerd, dan is er een schadevergoeding verschuldigd van 15% op het totaal bedrag van het project. De klant is gerechtigd op een soortgelijke vergoeding als wij het contract verbreken of als er door ons toedoen geen uitvoering aan kan worden gegeven.

 ARTIKEL 6: In geen geval zijn wij aansprakelijk voor enige schade veroorzaakt door onze lichte fout of deze van onze aangestelde, tenzij bij overlijden of lichamelijk letsel van de klant. Behalve bij opzet, zware fout of overlijden of lichamelijk letsel van onze klant is onze aansprakelijkheid alleszins beperkt tot het bedrag van de levering of de waarde van de aanneming en tot de rechtstreekse schade. Onrechtstreekse schade wordt niet vergoed.

 ARTIKEL 7: Voorziening opgelegd door de veiligheidscoördinator zijn niet in onze offerte of ons bestek begrepen, tenzij anders vermeld. Bijkomende voorzieningen opgelegd door de veiligheidscoördinator worden doorgerekend aan de klant.

 ARTIKEL 8: De eventuele nietigheid of ongeldigheid van een van deze voorwaarden brengt niet de nietigheid of ongeldigheid van de andere bedingen of van de overeenkomst mee.

ARTIKEL 9: Het Belgische recht is toepasselijk op de rechtsverhoudingen. Bij voorkeur zijn vredegerecht en de rechtbanken van onze woonplaats of onze maatschappelijke zetel bevoegd.


 

door Chris Van De Catsije 11 juli 2024

Algemene VOORWAARDEN:   Logistics (By The VdC Organization)

ARTIKEL 1: Offertes zijn 5 werkdagen geldig, de termijn begint vanaf de offertedatum, na verstrijken van de termijn is de offerte niet meer geldig en vervallen alle prijzen. Offertes zijn pas bindend na ondertekening van de zaakvoerder. Alle facturen zijn contant betaalbaar op onze maatschappelijke zetel, of via overschrijving op rekeningnummer (zie factuur). Aangestelde zijn niet bevoegd om betalingen te ontvangen. Bij niet betaling op de vervaldag is de klant van rechtswege en zonder ingebrekestelling een intrest verschuldigd van 10 % op jaarbasis. Bij niet betaling binnen de 14 kalenderdagen na factuurdatum is de klant bovendien een schadevergoeding van 10 % op het totale factuurbedrag verschuldigd en dit van rechtswege en zonder ingebrekestelling.

ARTIKEL 2: De klant is verantwoordelijk om de nodige vergunningen en verzekeringen te voorzien, indien dit niet mogelijk is zal een extra kost voor verzekeringen aangerekend worden. De Klant is verantwoordelijk voor het ontruimen van de werkplek voor aanvang der werken zodat de werkzaamheden zonder hinder uitgevoerd kunnen worden. Klant is tevens verantwoordelijk voor het verwijderen en terdege afschermen van zijn eigen goederen, derhalve zal The Vdc Organization niet verantwoordelijk gesteld kunnen worden voor het beschadigen of verlies van goederen van de klant

ARTIKEL 3: De begin- en einddata van het project worden enkel ten titel van inlichting vermeld. Overschrijding ervan kan nooit aanleiding geven tot ontbinding van de overeenkomst, schadevergoeding of een andere aanspraak.

ARTIKEL 4: De klant moet zichtbare gebreken inroepen binnen de 8 kalenderdagen na geleverde diensten. Onze aansprakelijkheid is in dit kader enkel beperkt tot leveren van eventuele extra diensten met uitsluiting van alle kosten of schadevergoeding. Verborgen gebreken moeten onmiddellijk of minstens binnen zeer korte tijd na de ontdekking worden ingeroepen op straffe en verval en de aangifte moet met een gedetailleerde klacht gebeuren. Wij zijn voortdurend bezig met de verbetering van onze kwaliteit daarom wordt er dagelijks een status opgemaakt van de vordering en eventuele opmerkingen van de geleverde werken, welke door beide partijen dagelijks ondertekend wordt voor akkoord.

 ARTIKEL 5: Weigert de klant de diensten of kan het project door zijn toedoen niet of gedeeltelijk worden uitgevoerd, dan is er een schadevergoeding verschuldigd van 15% op het totaal bedrag van het project. De klant is gerechtigd op een soortgelijke vergoeding als wij het contract verbreken of als er door ons toedoen geen uitvoering aan kan worden gegeven.

 ARTIKEL 6: In geen geval zijn wij aansprakelijk voor enige schade veroorzaakt door onze lichte fout of deze van onze aangestelde, tenzij bij overlijden of lichamelijk letsel van de klant. Behalve bij opzet, zware fout of overlijden of lichamelijk letsel van onze klant is onze aansprakelijkheid alleszins beperkt tot het bedrag van de levering of de waarde van de aanneming en tot de rechtstreekse schade. Onrechtstreekse schade wordt niet vergoed.

 ARTIKEL 7: Voorziening opgelegd door de veiligheidscoördinator zijn niet in onze offerte of ons bestek begrepen, tenzij anders vermeld. Bijkomende voorzieningen opgelegd door de veiligheidscoördinator worden doorgerekend aan de klant.

 ARTIKEL 8: De eventuele nietigheid of ongeldigheid van een van deze voorwaarden brengt niet de nietigheid of ongeldigheid van de andere bedingen of van de overeenkomst mee.

ARTIKEL 9: Het Belgische recht is toepasselijk op de rechtsverhoudingen. Bij voorkeur zijn vredegerecht en de rechtbanken van onze woonplaats of onze maatschappelijke zetel bevoegd.

 

door Chris Van De Catsije 11 juli 2024

Algemene VOORWAARDEN:   reDESIGNED (By The VdC Organization)

. ARTIKEL 1: Offertes zijn 5 werkdagen geldig, de termijn begint vanaf de offertedatum, na verstrijken van de termijn is de offerte niet meer geldig en vervallen alle prijzen. Offertes zijn pas bindend na ondertekening van zaakvoerder. Alle facturen zijn contant betaalbaar op onze maatschappelijke zetel, of via overschrijving op rekeningnummer (zie factuur). Aangestelde zijn niet bevoegd om betalingen te ontvangen. Bij niet betaling op de vervaldag is de klant van rechtswege en zonder ingebrekestelling een intrest verschuldigd van 10 % op jaarbasis. Bij niet betaling binnen de 14 kalenderdagen na factuurdatum is de klant bovendien een schadevergoeding van 10 % op het totale factuurbedrag verschuldigd en dit van rechtswege en zonder ingebrekestelling.

ARTIKEL 2: De eigendom van de geleverde materialen gaat over op de klant na volledige betaling van de prijs. Het risico daarentegen gaat over op de klant vanaf de levering. De klant zorgt voor de leveringsmogelijkheid op de werf. Klant is verantwoordelijk voor het ontruimen van de werkplek voor aanvang der werken zodat de werkzaamheden zonder hinder uitgevoerd kunnen worden. Klant is tevens verantwoordelijk voor het verwijderen en terdege afschermen van zijn eigen goederen, derhalve zal de firma niet verantwoordelijk gesteld kunnen worden voor het beschadigen of verlies van goederen van de klant. Voor schilder- en/of behangwerken voorziet klant in de mogelijkheid om water te gebruiken.

ARTIKEL 3: De begin- en einddata van het project worden enkel ten titel van inlichting vermeld. Overschrijding ervan kan nooit aanleiding geven tot ontbinding van de overeenkomst, schadevergoeding of een andere aanspraak.

ARTIKEL 4: De klant moet zichtbare gebreken inroepen binnen de 8 kalenderdagen na levering en/of plaatsing. Onze aansprakelijkheid is in dit kader enkel beperkt tot het verwisselen van de materialen met uitsluiting van alle kosten of schadevergoeding. Verborgen gebreken moeten onmiddellijk of minstens binnen zeer korte tijd na de ontdekking worden ingeroepen op straffe en verval en de aangifte moet met een gedetailleerde klacht gebeuren. Wij zijn voortdurend bezig met de verbetering van onze kwaliteit daarom wordt er dagelijks een status opgemaakt van de vordering en eventuele opmerkingen van de geleverde werken, welke door beide partijen dagelijks ondertekend wordt voor akkoord.

 ARTIKEL 5: Weigert de klant de bestelling of kan het project door zijn toedoen niet of gedeeltelijk worden uitgevoerd, dan is er een schadevergoeding verschuldigd van 15% op het totaal bedrag van het project. De klant is gerechtigd op een soortgelijke vergoeding als wij het contract verbreken of als er door ons toedoen geen uitvoering aan kan worden gegeven.

 ARTIKEL 6: In geen geval zijn wij aansprakelijk voor enige schade veroorzaakt door onze lichte fout of deze van onze aangestelde, tenzij bij overlijden of lichamelijk letsel van de klant. Behalve bij opzet, zware fout of overlijden of lichamelijk letsel van onze klant is onze aansprakelijkheid alleszins beperkt tot het bedrag van de levering of de waarde van de aanneming en tot de rechtstreekse schade. Onrechtstreekse schade wordt niet vergoed.

 ARTIKEL 7: Voorziening opgelegd door de veiligheidscoördinator zijn niet in onze offerte of ons bestek begrepen, tenzij anders vermeld. Bijkomende voorzieningen opgelegd door de veiligheidscoördinator worden doorgerekend aan de klant.

 ARTIKEL 8: De eventuele nietigheid of ongeldigheid van een van deze voorwaarden brengt niet de nietigheid of ongeldigheid van de andere bedingen of van de overeenkomst mee.

ARTIKEL 9: Het Belgische recht is toepasselijk op de rechtsverhoudingen. Bij voorkeur zijn vredegerecht en de rechtbanken van onze woonplaats of onze maatschappelijke zetel bevoegd

 

door Chris Van De Catsije 16 september 2022

VdC's Blog

Show More
Share by: